Danmarks bidrag til det internationale Melodi Grand Prix gik ud sammen med seks andre lande efter tirsdagens første runde i Wien.
De fire unge musikere var kede af det, men ikke slået ud, for de nød at stå på scenen foran både mange tusinde publikummer og millioner af tv-seere.
”Det var virkelig, virkelig, virkelig fantastisk, de var så dedikerede, det publikum,” sagde trommeslageren Emil Vissing til DR.
Bandet understregede også, at de ikke er konkurrencemennesker, men musikere der glæder sig til at komme ud at spille.
”Vi bliver ved! Vi har været sammen i fire måneder. Det her er ikke en afslutning, men knap nok en begyndelse,” lød det fra bandets forsanger Philip Thornhill.
LÆS OGSÅ: Anti Social Media vandt Melodi Grand Prix
From: Nyheder fra MUSIKEREN
